Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Etap 1 Analiza aplikacji
Sprawdzamy dopasowanie kompetencji kandydatów do wymagań stanowiska. Na kolejne etapy umawiamy się z wybranymi osobami.
Wskazówka dla Ciebie
Przygotuj CV w estetycznej formie i wyróżnij kluczowe kompetencje. Opisz doświadczenie ważne dla stanowiska, na które aplikujesz.
Etap 2 Rozmowa rekrutacyjna
Na spotkanie zaprosimy Cię do siedziby firmy lub on-line. Porozmawiamy o wiedzy i umiejętnościach, które przydadzą się na stanowisku. Możemy także poprosić o rozwiązanie dodatkowych testów.
Wskazówka dla Ciebie
Zarezerwuj czas, by nic Cię nie rozpraszało. Przypomnij sobie swoje największe zalety, doświadczenie, którym możesz się pochwalić. Zastanów się, jakie są Twoje oczekiwania.
Etap 3 Oferta pracy
Ofertę zatrudnienia składamy kandydatowi, którego doświadczenie w największym stopniu spełnia oczekiwania. Po akceptacji oferty przedstawiamy Ci dalsze kroki, niezbędne do podjęcia pracy.
Etap 4 Informacja dla uczestników procesu
Doceniamy zainteresowanie wszystkich kandydatów. Dlatego zawsze informujemy każdego z nich, drogą mailową lub telefoniczną, o zakończonym procesie rekrutacji.