Wsparcie BIMsPLUS24
O to pytacie najczęściej
- Nie widzę swojej ceny.
Należy odnaleźć i nacisnąć przycisk w kształcie monitora znajdującego się w prawym górnym rogu na pasku z informacją o wsparciu technicznym tuż obok wyboru języka. Monitor w kolorze zielonym oznacza aktywną widoczność własnych cen, monitor w kolorze czerwonym oznacza ukrycie własnych cen.
- Czy ceny sprzedaży widoczne w platformie są netto czy brutto?
Ceny widoczne w platformie są cenami netto.
- Jak wysłać zapytanie ofertowe?
Po dodaniu artykułów do koszyka należy wejść w swój Koszyk, następnie w punkcie dane do zlecenia wybrać typ zlecenia: ZAPYTANIE OFERTOWE. W kolejnych krokach należy wysłać Koszyk, wówczas wygeneruje się zapytanie ofertowe na które postaramy się niezwłocznie odpowiedzieć. Zobacz filmy instruktażowe.
- Gdzie znaleźć przygotowane oferty?
Oferty, które zostały przygotowane dla Ciebie znajdziesz w zakładce HISTORIA ZAMÓWIEŃ znajdującej się z lewej strony na pasku głównym menu. Oferty są opisane jako ZAPYTANIA OFERTOWE. Jeżeli masz problem ze znalezieniem zapytań ofertowych w historii zamówień możesz użyć filtra znajdującego się u góry strony.
- Nie mogę wysłać zamówienia przygotowanego w ofercie.
Twoja oferta straciła ważność lub jest w trakcie ustalania szczegółów handlowych. Skontaktuj się ze swoim handlowcem.
- Jak pobrać fakturę?
Aby pobrać fakturę należy wejść w zakładkę HISTORIA ZAMÓWIEŃ znajdującą się z lewej strony na pasku głównym menu. Następnie odszukać zamówienie, z którego fakturę chcemy pobrać. Wybierając odpowiednie zamówienie klikamy opcję UTWÓRZ DOKUMENT (symbol chmurki ze strzałką w dół) i DOKUMENTY ZARCHIWIZOWANE. Klikamy w dostępną fakturę, która otwiera się w formacie PDF pozwalającym zapisać ją na dysku.
- Dlaczego nie mogę wysłać koszyka?
Powodów, dla których nie można wysłać koszyka może być kilka. Jeżeli wybierasz typ zlecenia: ODBIÓR WŁASNY TOWARU, a któryś z wybranych przez Ciebie artykułów jest niedostępny taki koszyk nie będzie możliwy do wysłania. Wówczas, jeżeli jest taka możliwość wybierz opcję podziel koszyk. Możesz również zmienić typ zlecenia na: DOSTAWA TOWARU TRANSPORTEM. Ponadto nie można wysłać koszyka, jeżeli jesteś objęty blokada księgową nałożoną na Ciebie ze względu na zaległości. Wówczas podczas logowania do platformy jesteś o tym informowany poprzez odpowiedni komunikat.
- Jak stworzyć konto dla nowego pracownika?
Należy wybrać zakładkę ADMINISTRACJA znajdującą się z lewej strony na pasku głównym menu a następnie wybrać opcję ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI i PRACA Z INNYM UŻYTKOWNIKIEM. Po kliknięciu opcji dodaj możesz stworzyć podkonto dla nowego pracownika.
- Gdzie znaleźć atesty/deklarację zgodności/katalogi?
Otwórz zakładkę OPCJE PRODUKTOWE znajdującą się z lewej strony na pasku głównym menu. W kolejnym kroku wybierz BIBLIOTEKA DOKUMENTÓW. Znajdziesz tutaj zbiór m.in. deklaracji, atestów, katalogów czy instrukcji dla wielu naszych produktów różnych producentów
- W systemie widzę inne ceny niż mam ustalone z handlowcem
Platforma pokazuje ceny ustalone przez handlowca. Wszelkie nieścisłości należy wyjaśnić ze swoim opiekunem handlowym np. poprzez wysłanie zapytania ofertowego.
- Jak wybrać adres dostawy mojego zamówienia?
Po dodaniu artykułów do koszyka należy wejść w swój Koszyk, następnie w punkcie dane do zlecenia wybrać typ zlecenia: DOSTAWA TOWARU TRANSPORTEM. W kolejnym punkcie DANE ADRESOWE sprawdzamy czy wpisany adres jest odpowiedni - w przypadku chęci zmiany adresu należy skorzystać z opcji ZMIEŃ ADRES.
- Jak szybko zgłosić prośbę o zwrot?
Zwrotowi podlegają artykuły zakupione zarówno poprzez platformę online jak również poprzez handlowca czy hurtownie samoobsługowe zakupione nie wcześniej niż 120 dni od daty wystawienia faktury.
Szczegóły dotyczące polityki zwrotów znajdują się pod linkiem:
DokumentZasady zwrotów Bims Plus - 12.2024.pdf 132.14 KB
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz